Нові підходи в роботі служби зайнятості: хто такий реєстратор.

16.07.2019

З 1 січня 2019 року набув чинності новий Порядок реєстрації, перереєстрації безробітних та ведення обліку осіб, які шукають роботу, що вніс низку суттєвих змін в організацію діяльності служби зайнятості щодо надання послуг клієнтам. Тепер шукачі роботи, які завітають до служби зайнятості, спочатку зустрічаються з реєстратором. Його завдання – з’ясувати потреби людини, поінформувати про послуги, які надає служба зайнятості, зокрема в он-лайн режимі. З метою якісного підбору підходящих вакансій та прискорення працевлаштування,  реєстратор запропонує скласти резюме, відвідати заходи служби зайнятості, проведе первинне профілювання – оцінку можливостей працевлаштування клієнта. Оскільки цей фахівець володіє повною інформацією про наявні вакансії, то він також проводить підбір підходящої роботи. А у разі неможливості направлення на працевлаштування призначає зустріч з кар’єрним радником. Далі саме цей фахівець опікуватиметься працевлаштуванням людини.

Новий порядок обслуговування шукачів роботи випробували на собі директори базових центрів зайнятості та філій Черкаського обласного центру зайнятості, зокрема і директор Черкаської районної філії Олександр Гриценко.

Варто відмітити, що фахівець, який виконує функції реєстратора має володіти навичками ефективної комунікації з клієнтом. «Під час спілкування з людиною, яка втратила роботу, слід зорієнтувати її на ефективний пошук роботи. Її бажання працевлаштуватися повинне бути головною рушійною силою в роботі реєстратора», – наголошує директор Черкаської районної філії обласного центру зайнятості Олександр Гриценко.

Водночас використання в своїй роботі індивідуального підходу до клієнтів служби зайнятості, дозволяє якісно та оперативно досягти головної мети – працевлаштування пошукачів роботи.

Img 001

гід дія
дія центрів 1 1
безбарєрність
Join Us Facebook
звернення гр
гаряча лінія

АРХІВ НОВИН