Виїзд за кордон на постійне місце проживання (ПМП)- це завжди серйозний і відповідальний крок. Тож нагадаємо, на що варто звернути особливу увагу.
- Заява та документи для оформлення виїзду на ПМП подаються до підрозділу Державної міграційної служби за зареєстрованим місцем проживання.
- Передбачений термін розгляду заяви – до трьох місяців з дня подання.
- Особа, яка від’їжджає на ПМП, зобов’язана знятися з реєстрації місця проживання в Україні.
- Після зняття з реєстрації інформація про виїзд особи на ПМП фіксується у «внутрішньому» паспорті (вноситься на чип ID-картки та до ЄДДР, а в паспорті-книжечці зразка 1994 року проставляється спеціальний штамп).
- Відмітка про виїзд на ПМП вноситься також у паспорт (паспорти) для виїзду за кордон.
Важливо наступне
- Після оформлення документів власникові повертається паспорт громадянина України у формі книжечки (з відміткою про виїзд на ПМП) або ID-картка (із внесеною на чип інформацією).
- Внутрішній паспорт на вилучається також і в разі звернення до закордонних дипломатичних установ України. Це стосується тих громадян, які виїхали з України тимчасово , але бажають залишитися за кордоном на ПМП.
- Документом, який посвідчує особу і підтверджує громадянство України під час постійного проживання за кордоном, є паспорт для виїзду за кордон. Тому оформити «внутрішній» паспорт (ID-картку) особі, яка виїхала на ПМП за кордон, можливо лише після повернення на постійне проживання в Україну.
Інформує Черкаський відділ УДМС у Черкаській області