Дії на випадок аварійного вимкнення електроенергії, води, газу чи мобільного зв’язку

23.11.2022

Дії на випадок аварійного вимкнення електроенергії: 

Як підготуватися?

  1. Придбайте свічки, ліхтарики, сірники, адаптор для зарядки телефонів в автомобілі.
  2. Придбайте павербанки та тримайте їх зарядженими. Зарядіть акумуляторні батареї.
  3. Придбайте сухий спирт, туристичні примуси та балони з газом для них.

Що робити під час аварійної ситуації: 

  1. Вимкніть усі електричні побутові прилади, витягніть шнури з розеток.
  2. Будьте особливо обережними під час використання свічок та сухого спирту для освітлення помешкання.

1

Дії на випадок аварійного вимкнення води: 

Як підготуватися?

  1. Зробіть запас питної бутильованої розфасованої води (на 2-3 доби).
  2. Зробіть запас технічної води.
  3. Наперед визначте найближчу до вас колонку-качалку, де можна поповнити запаси питної води.

Що робити під час аварійної ситуації:

  1. Закрийте всі відкриті до цього крани з водою.
  2. Якщо воду доводиться зберігати тривалий час, кип’ятіть її для пиття та приготування їжі.
  3. Воду з відкритих водойм використовуйте лише для технічних цілей.

2

Дії на випадок аварійного вимкнення газу: 

Як підготуватися?

  1. Підготуйте туристичний пальник для приготування їжі.
  2. Створіть запаси продуктів швидкого приготування: консерви, сухофрукти, сублімовану їжу (харчування для туристів).
  3. Сплануйте варіант переїзду на зиму у приватний будинок, з дров’яним чи вугільним опаленням .

Що робити під час аварійної ситуації:

  1. Перекрийте газовий вентиль у своїй оселі та квартирах літніх і самотніх сусідів, людей з інвалідністю.
  2. Використовуйте мангали, дров’яні печі (буржуйки) для приготування їжі у дворах багатоповерхівок.
  3. Дотримуйтесь правил пожежної безпеки при користуванні пічним опаленням.

3

Що робити, якщо зникне мобільний зв’язок:

  1. Відключити автовибір мережі:
    • на Android: Налаштування — Мобільна мережа (чи Підключення) — Оператор;
    • на iOS: Параметри — Стільникові дані — Вибір мережі;
  1. Знайти й вибрати доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR чи lifecell;
  2. Якщо зареєструватися не вдалося, спробувати ще раз або вибрати іншу мережу;
  3. Перевірити можливість вихідного дзвінка, SMS.

Тарифікація зберігається відповідно до тарифного плану вашого оператора.

Важливо: раз на день намагайтеся повернутися до мережі свого оператора. Вручну або увімкнувши автовибір мережі.

4

гід дія
дія центрів 1 1
безбарєрність
Join Us Facebook
звернення гр
гаряча лінія

АРХІВ НОВИН