Дистанційний прийом громадян центру зайнятості

11.04.2020

Процедуру реєстрації СПРОЩЕНО для зручності клієнтів

 

Ми полегшили процедуру подання документів до центрів зайнятості.
Вам потрібно заповнити лише дві заяви – про надання статусу безробітного та призначення допомоги по безробіттю!

Бланки тут: https://is.gd/6wW4ph та https://is.gd/o8O5Cg.

Як і раніше, заяви ви можете подати в два способи: на електронну пошту центру зайнятості або через скриньку для кореспонденції безпосередньо в центрі зайнятості.

Якщо ви вирішили надіслати заяви електронною поштою:

1) Заповніть заяви власноруч за зразком і сфотографуйте або відскануйте їх. Далі – надішліть на email центру зайнятості.

Важливо! У темі листа зазначте ваше прізвище, ім’я, по батькові.

 

2) Якщо ж у вас є технічна можливість, завантажте заяви, роздрукуйте та заповніть їх. Підпишіть власноруч, відскануйте (чи сфотографуйте) і надішліть на email центру зайнятості.

Так само вкажіть у темі листа ваше прізвище, ім’я, по батькові.

 

Адреса електронної пошти Черкаської районної філії ЧОЦЗ 2368@ckocz.gov.ua
Чекайте повідомлення від центру зайнятості щодо ухваленого рішення.

 

Якщо ви вирішили подати заяви через скриньку для кореспонденції в центрі зайнятості:

1) Якщо ж у вас є технічна можливість, завантажте заяви, роздрукуйте та заповніть їх вдома, складіть їх у конверт або з’єднайте в інший зручний спосіб, або

2) заповніть заяви безпосередньо біля скриньки в центрі зайнятості. Тут слід пам’ятати, що для заповнення заяв вам знадобляться ваші паспортні дані, номер ідентифікаційного коду, дані про освіту та попередню трудову діяльність, тому візьміть документи з собою.
Покладіть заяви в скриньку для кореспонденції (у робочі години робочого дня).

 

Чекайте повідомлення від центру зайнятості щодо ухваленого рішення.

Нагадуємо, що впродовж 10 днів після завершення карантину до центру зайнятості необхідно буде подати оригінали ваших документів.

 

Додаткова консультація за телефоном «гарячої лінії» 71-18-90

З метою запобігання розповсюдження короновірусної інфекції, у період дії карантину в Черкаській районній філії Черкаського обласного центру зайнятості прийом громадян ведеться дистанційно.

Для реєстрації у якості безробітного та призначення допомоги по безробіттю у цей період до служби зайнятості необхідно подати заяви про надання/поновлення статусу безробітного та призначення/поновлення виплати допомоги по безробіттю а також копії документів.

Подати відповідні документи можливо наступним чином:

–     направити скановані й збережені у форматі PDF або інших форматах, фотокопії документів на електронну адресу центру зайнятості/філії Черкаського обласного центру зайнятості

–    надати заяви та ксерокопії документів, засвідчених особистим підписом через скриньку для прийому кореспонденції, що розміщена в кожній сервісній установі служби зайнятості.

Після отримання ваших документів фахівець центру зайнятості зв’яжеться з вами для підтвердження, або уточнення наданої інформації.

ОБОВ’ЯЗКОВО ЗАЗНАЧАЙТЕ КОРЕКТНИЙ КОНТАКТНИЙ НОМЕР ТЕЛЕФОНУ!

 

Як проводиться опрацювання документів, що надходять до служби зайнятості при дистанційній моделі обслуговування клієнтів?

Звертаємо вашу увагу, що відповідно до положень «Про особливості реєстрації, перереєстрації безробітних, надання статусу  безробітного та призначення допомоги по безробіттю», документи, що надіслані заявниками на електронну пошту чи залишені у скриньці для кореспонденції служби зайнятості, вважаються такими, що отримані у день їх надходження.

Черкаська районна філія працює з понеділка по четвер (з 8:00 до 17:00) та у п’ятницю (з 8:00 до 16:00).

При заповненні заяв, обов’язково зазначайте поточну дату.

Якщо ви надіслали копії документів разом із відповідними заявами у неробочий час робочого дня, неробочий день, святковий день, або вихідний – їх розгляд і опрацювання буде здійснюватися на наступний робочий день нашими фахівцями.

Далі – чекайте на відповідь від центру зайнятості щодо ухваленого рішення та тримайте зв’язок із вашим кар’єрним радником.

Ми вам зателефонуємо, або надішлемо відповідь на вашу електронну скриньку.

Більше інформації за посиланням:

https://chk.dcz.gov.ua/novyna/osoblyvosti-reyestraciyi-ta-obslugovuvannya-gromadyan-u-period-karantynu

Додаткова консультація за телефоном «гарячої лінії» 71-18-90

Img 1

Img 2

гід дія
дія центрів 1 1
безбарєрність
Join Us Facebook
звернення гр
гаряча лінія

АРХІВ НОВИН