Е-кабінет: порядок подання заяви про згоду на листування з податковою через Електронний кабінет платника

10.02.2025

Сучасні електронні сервіси ДПС України забезпечують дистанційне спілкування з податковою службою, зокрема дають змогу здійснювати листування з контролюючими органами засобами електронного зв’язку в електронній формі.

Для листування з контролюючими органами через Електронний кабінет платнику податків необхідно подати Заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет.

Щоб подати Заяву про бажання отримувати документ через Електронний кабінет платнику потрібно:

  1. Отримати кваліфікований електронний підпис.
  2. Зайти до приватної частини Електронного кабінету платника податків (https://cabinet.tax.gov.ua/ ).
  3. У меню «Ведення звітності» натиснути кнопку «Створити», при цьому обрати період, в який буде подаватися заява.
  4. Заповнити заяву, зазначити електронну адресу.
  5. Підписати заяву електронним підписом та відправити її.
  6. Перевірити отримання документу ДПС (надходження квитанції № 1 в розділі «Вхідні/Вихідні документи»). Наступна квитанція № 2 з позитивним результатом обробки вказує на прийняття заяви.

Заповнюючи, використовуйте необхідні форми:

форма J1391602- для юридичних осіб;

форма F1391602- для фізичних осіб.

Листування контролюючих органів із платниками податків, які подали заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет, здійснюється засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом надсилання документа в Електронний кабінет. На електронну адресу платника податків надходить повідомлення про вид документа, дату та час його надсилання в Електронний кабінет.

Е кабінет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

гід дія
дія центрів 1 1
безбарєрність
Join Us Facebook
звернення гр
гаряча лінія

АРХІВ НОВИН