УКРАЇНА
Степанківська СТГ
Черкаського району
Черкаської області
XIX СЕСІЯ VІІ СКЛИКАННЯ
РІШЕННЯ
14/09/2018 село Степанки №6
Про організацію інклюзивного та індивідуального навчання у закладах загальної середньої освіти Степанківської сільської ради

Відповідно до статті 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статей 9, 19, 20 Закону України «Про освіту», Постанови кабінету міністрів України від 15.08.2011 року №872 «Про затвердження порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» (зі змінами внесеними згідно з Постановою КМУ №588 від 09.08.2017 р.), Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 20.12.2002 року №732, наказів Міністерства освіти і науки України від 05.02.2003 р. №61, 15.10.2004 р. №797 та від 19.05.2008 р. №432 «Про внесення змін до Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах», довідок лікувальних закладів, висновків психолого-медико-педагогічної консультації, заяв батьків учнів та з метою створення оптимальних умов для навчання дітей з особливими освітніми потребами з урахуванням їхніх індивідуальних потреб та можливостей, забезпечення психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в класах з інклюзивним навчанням та з метою забезпечення рівного доступу до якісної освіти з урахуванням індивідуальних особливостей та стану здоров’я учнів, сесія Степанківської сільської ради

ВИРІШИЛА:

 

  1. Організувати навчальні класи з інклюзивною формою навчання та навчання за індивідуальною формою у закладах загальної середньої освіти Степанківської сільської ради Черкаської області.
  2. Керівникам закладів загальної середньої освіти:
    • Затвердити персональний склад педагогічних працівників з відповідною фаховою освітою, розподіл педагогічного навантаження для здійснення інклюзивного та індивідуального навчання учнів;
    • Забезпечити:
  • психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами, проведення корекційно-розвиткових занять та організацію спостереження  за динамікою розвитку учнів;
  • розробку та затвердження  індивідуальної програми розвитку (за потреби індивідуального навчального плану) з обов’язковим залученням батьків або осіб, які їх замінюють, з метою визначення конкретних навчальних стратегій і підходів до навчання дітей з особливими освітніми потребами та його виконання протягом навчального року;
  • залучення дітей з особливими освітніми потребами до позакласних та позашкільних заходів з урахуванням їх інтересів, нахилів, здібностей, побажань, індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності та стану їх здоров’я;
  • виконання у повному обсязі Державного стандарту освіти під час навчання;
  • контроль за проведенням навчання, виконання навчальних програм, дотримання порядку та критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів, ведення відповідної документації.
  1. Фінансування здійснювати у межах субвенції з державного бюджету  місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами та за інші кошти, не заборонені законодавством.
  2. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керівників закладів загальної середньої освіти Степанківської сільської ради Черкаської області, відділ планування, бухгалтерського обліку та звітності виконавчого комітету Степанківської сільської ради, відділ освіти, охорони здоров’я, культури, туризму, молоді, спорту та з питань захисту дітей виконавчого комітету Степанківської сільської ради.
Сільський голова І. М. Чекаленко
гід дія
дія центрів 1 1
безбарєрність
Join Us Facebook
звернення гр
гаряча лінія

АРХІВ НОВИН