УКРАЇНА | ||
Степанківська сільська рада | ||
Тридцять перша СЕСІЯ VIII СКЛИКАННЯ | ||
РІШЕННЯ | ||
20/12/2022 | с. Степанки | №31-07/ VIII |
Про бюджет Степанківської сільської територіальної громади на 2023 рік (2352100000) | ||
Відповідно до пункту 23 частини першої статті 26, частини першої статті 61 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статей 76, 77 Бюджетного кодексу України, за погодженням з постійною комісією сільської ради з питань фінансів, бюджету, планування, соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва, сільська рада |
||
ВИРІШИЛА:
доходи бюджету Степанківської сільської територіальної громади (далі – бюджет громади) у сумі 78860383 гривні, у тому числі доходи загального фонду бюджету громади – 78344143 гривні та доходи спеціального фонду бюджету громади – 516240 гривень згідно з додатком 1 до цього рішення; видатки бюджету громади у сумі 78860383 гривні, у тому числі видатки загального фонду бюджету громади – 78344143 гривні та видатки спеціального фонду бюджету громади – 516240 гривень; оборотний залишок бюджетних коштів бюджету громади у розмірі 100000 гривень, що становить 0,13 відсотка видатків загального фонду бюджету громади, визначених цим пунктом.
Делегувати виконавчому комітету Степанківської сільської ради повноваження приймати рішення щодо розподілу та перерозподілу обсягів трансфертів з державного та місцевих бюджетів у період між сесіями сільської ради з наступним внесенням змін до рішення про бюджет громади.
1) до доходів загального фонду бюджету громади належать доходи, визначені статтею 64 Бюджетного кодексу України, та міжбюджетні трансферти, визначені статтями 97 та 101 Бюджетного кодексу України (крім субвенцій, визначених статтею 691 та частиною першою статті 71 Бюджетного кодексу України); 2) джерелами формування у частині фінансування є надходження, визначені частиною першою статті 15, частиною першою статті 72 та абзацом третім пункту 225 розділу VI «Прикінцеві та перехідні положення» Бюджетного кодексу України.
1) у частині доходів є надходження, визначені статтею 691 Бюджетного кодексу України; 2) у частині фінансування є надходження, визначені частиною першою статті 15 та частиною другою статті 72 Бюджетного кодексу України.
оплату праці працівників бюджетних установ; нарахування на заробітну плату; придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів; забезпечення продуктами харчування; оплату комунальних послуг та енергоносіїв; соціальне забезпечення; поточні трансферти місцевим бюджетам; забезпечення осіб з інвалідністю технічними та іншими засобами реабілітації, виробами медичного призначення для індивідуального користування; оплату послуг з охорони комунальних закладів культури; оплату енергосервісу.
1) затвердження паспортів бюджетних програм протягом 45 днів від дня набрання чинності цим рішенням; 2) здійснення управління бюджетними коштами у межах встановлених бюджетних повноважень та проведення оцінки ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі; 3) забезпечення доступності інформації про бюджет відповідно до законодавства, а саме: здійснення публічного представлення та публікації інформації про бюджет за бюджетними програмами та показниками, бюджетні призначення щодо яких визначені цим рішенням, відповідно до вимог та за формою, встановленими Міністерством фінансів України, до 15 березня 2024 року; оприлюднення паспортів бюджетних програм у триденний строк з дня затвердження таких документів; 4) взяття бюджетних зобов’язань та здійснення витрат бюджету з урахуванням вимог чинного бюджетного законодавства; 5) у першочерговому порядку потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати; 6) у повному обсязі проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ, інші енергоносії, комунальні послуги та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами, та укладання договорів за кожним видом відповідних послуг у межах бюджетних асигнувань, затверджених у кошторисі.
У межах загального обсягу бюджетних призначень за бюджетною програмою окремо за загальним та спеціальним фондами бюджету громади Фінансовий відділ Степанківської сільської ради за обґрунтованим поданням головного розпорядника бюджетних коштів здійснює перерозподіл бюджетних асигнувань, затверджених у розписі бюджету та кошторисі, в розрізі економічної класифікації видатків бюджету, а також в розрізі класифікації кредитування бюджету – щодо надання кредитів з бюджету. У межах загального обсягу бюджетних призначень головного розпорядника бюджетних коштів перерозподіл видатків бюджету і надання кредитів з бюджету за бюджетними програмами, включаючи додаткові дотації та субвенції, а також збільшення видатків розвитку за рахунок зменшення інших видатків (окремо за загальним та спеціальним фондами бюджету) здійснюються за рішенням виконавчого комітету Степанківської сільської ради, погодженим з постійною комісією сільської ради з питань фінансів, бюджету, планування, соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Передача інших бюджетних призначень або перерозподіл інших видатків бюджету громади і надання кредитів з бюджету громади, крім випадків, передбачених цим рішенням, здійснюються за рішенням виконавчого комітету Степанківської сільської ради, погодженим з постійною комісією сільської ради з питань фінансів, бюджету, планування, соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва. Забороняється без внесення змін до рішення про бюджет громади збільшення бюджетних призначень за загальним та спеціальним фондами бюджету громади на: оплату праці працівників бюджетних установ за рахунок зменшення інших видатків; видатки за бюджетними програмами, пов’язаними з функціонуванням органів місцевого самоврядування, за рахунок зменшення видатків за іншими бюджетними програмами. Надати право виконавчому комітету Степанківської сільської ради вносити зміни до переліку капітальних вкладень у розрізі інвестиційних проектів, об’єктів та заходів, видатки на які проводяться за рахунок коштів бюджету розвитку, екологічного податку, грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності, надходження коштів від відшкодування втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва, переліку регіональних програм, обсягів міжбюджетних трансфертів, які фінансуватимуться з бюджету громади, у межах та із зміною обсягів загального і спеціального фондів.
Суб’єкти господарювання комунальної власності територіальної громади, або у статутних фондах яких є частка комунальної власності територіальної громади, сплачують частину чистого прибутку (доходу) за результатами фінансово-господарської діяльності 2022 року та наростаючим підсумком щоквартальної фінансово-господарської діяльності у 2023 році, у строки, встановлені для сплати податку на прибуток підприємств. Частина чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до бюджету громади, визначається суб’єктами господарювання за формою розрахунку, встановленою Міністерством фінансів України. Розрахунок частини чистого прибутку (доходу) разом з фінансовою звітністю, складеною відповідно до положень (стандартів) бухгалтерського обліку, подається суб’єктами господарювання комунальної власності територіальної громади, або у статутних фондах яких є частка комунальної власності територіальної громади до органів державної податкової служби у строк, передбачений для подання декларації з податку на прибуток підприємств. Частина чистого прибутку (доходу) зараховується на відповідний рахунок з обліку надходжень до загального фонду бюджету громади.
Відповідно до пункту 22 розділу VI “Прикінцеві та перехідні положення” Бюджетного кодексу України в умовах воєнного стану або для здійснення згідно із законом заходів загальної мобілізації не застосовуються такі норми цього рішення: пункт 7, підпункт 3 пункту 10, пункт 11 (в частині, що стосується погодження з постійною комісією сільської ради з питань фінансів, бюджету, планування, соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва рішень виконавчого комітету Степанківської сільської ради).
|
||
Сільський голова | Ігор ЧЕКАЛЕНКО | |
Додатки : |
||
Додаток 1 | ||
Додаток 2 | ||
Додаток 3 | ||
Додаток 4 |