УКРАЇНА | ||
Степанківська сільська рада | ||
Черкаського району | ||
Черкаської області | ||
2 СЕСІЯ VIII СКЛИКАННЯ | ||
РІШЕННЯ | ||
23/12/2020 | село Степанки | №02-15/VIІI |
Про бюджет Степанківської сільської територіальної громади на 2021 рік | ||
23521000000 Відповідно до пункту 23 частини 1 статті 26, частини 1 статті 61 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статей 76, 77 Бюджетного кодексу України, за погодженням постійної комісії з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва, Степанківська сільська рада |
||
ВИРІШИЛА:
доходи бюджету територіальної громади у сумі 59137719 гривні, у тому числі доходи загального фонду бюджету територіальної громади 57477516 гривень та доходи спеціального фонду бюджету територіальної громади 1660203 гривні згідно з додатком 1 до цього рішення; видатки бюджету територіальної громади у сумі 59137719 гривні, у тому числі видатки загального фонду бюджету територіальної громади 57441516 гривень та видатки спеціального фонду бюджету територіальної громади 1696203 гривні; профіцит за загальним фондом бюджету територіальної громади у сумі 36000 гривень згідно з додатком 2 до цього рішення; дефіцит за спеціальним фондом бюджету територіальної громади у сумі 36000 гривень згідно з додатком 2 до цього рішення; оборотний залишок бюджетних коштів бюджету територіальної громади у розмірі 172320 гривень, що становить 0,3 відсотків видатків загального фонду бюджету територіальної громади, визначених цим пунктом.
Делегувати виконавчому комітету Степанківської сільської ради повноваження приймати рішення щодо розподілу та перерозподілу обсягів трансфертів з державного та місцевих бюджетів у період між сесіями сільської ради з наступним внесенням змін до рішення про бюджет територіальної громади.
1) до доходів загального фонду бюджету територіальної громади належать доходи, визначені статтею 64 Бюджетного кодексу України, та міжбюджетні трансферти, визначені статтями 97 та 101 Бюджетного кодексу України (крім субвенцій, визначених статтею 691 та частиною першою статті 71 Бюджетного кодексу України); 2) джерелами формування у частині фінансування є надходження, визначені частиною 1 статті 15 та частиною 1 статті 72 Бюджетного кодексу України.
1) у частині доходів є надходження, визначені статтею 691 Бюджетного кодексу України; 2) у частині фінансування є надходження, визначені частиною 1 статті 15 та частиною 2 статті 72 Бюджетного кодексу України.
оплату праці працівників бюджетних установ; нарахування на заробітну плату; придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів; забезпечення продуктами харчування; оплату комунальних послуг та енергоносіїв; соціальне забезпечення; поточні трансферти місцевим бюджетам; забезпечення осіб з інвалідністю технічними та іншими засобами реабілітації, виробами медичного призначення для індивідуального користування; оплата послуг з охорони комунальних закладів культури; оплату енергосервісу.
1) затвердження паспортів бюджетних програм протягом 45 днів з дня набрання чинності цим рішенням; 2) здійснення управління бюджетними коштами у межах встановлених їм бюджетних повноважень та проведення оцінки ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі; 3) забезпечення доступності інформації про бюджет відповідно до законодавства, а саме: здійснення публічного представлення та публікації інформації про бюджет за бюджетними програмами та показниками, бюджетні призначення щодо яких визначені цим рішенням, відповідно до вимог та за формою, встановленими Міністерством фінансів України, до 15 березня 2022 року; оприлюднення паспортів бюджетних програм у триденний строк з дня затвердження таких документів; 4) у першочерговому порядку потреби в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати; 5) у повному обсязі проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами, та укладання договорів за кожним видом енергоносіїв у межах встановлених відповідним головним розпорядником бюджетних коштів обґрунтованих лімітів споживання.
У межах загального обсягу бюджетних призначень за бюджетною програмою окремо за загальним та спеціальним фондами бюджету територіальної громади Фінансовий відділ Степанківської сільської ради за обґрунтованим поданням головного розпорядника бюджетних коштів здійснює перерозподіл бюджетних асигнувань, затверджених у розписі бюджету та кошторисі, в розрізі економічної класифікації видатків бюджету, а також в розрізі класифікації кредитування бюджету – щодо надання кредитів з бюджету. У межах загального обсягу бюджетних призначень головного розпорядника бюджетних коштів перерозподіл видатків бюджету і надання кредитів з бюджету за бюджетними програмами, включаючи резервний фонд бюджету, додаткові дотації та субвенції, а також збільшення видатків розвитку за рахунок зменшення інших видатків (окремо за загальним та спеціальним фондами бюджету) здійснюються за рішенням виконавчого комітету Степанківської сільської ради, погодженим комісією з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва Степанківської сільської ради, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Передача інших бюджетних призначень або перерозподіл інших видатків бюджету територіальної громади і надання кредитів з бюджету територіальної громади, крім випадків, передбачених цим рішенням, здійснюються за рішенням виконавчого комітету Степанківської сільської ради, погодженим постійною комісією з питань фінансів, бюджету, планування, соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва Степанківської сільської ради. Забороняється без внесення змін до рішення про бюджет територіальної громади збільшення бюджетних призначень за загальним та спеціальним фондами бюджету територіальної громади на: оплату праці працівників бюджетних установ за рахунок зменшення інших видатків; видатки за бюджетними програмами, пов’язаними з функціонуванням органів місцевого самоврядування, за рахунок зменшення видатків за іншими бюджетними програмами. Надати право виконавчому комітету Степанківської сільської ради вносити зміни до переліку об’єктів та заходів, видатки які проводяться за рахунок коштів бюджету розвитку, екологічного податку, грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності, надходження коштів від втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва, переліку регіональних програм, які фінансуватимуться за рахунок коштів бюджету територіальної громади, у межах та із зміною обсягів загального і спеціального фондів.
Частина чистого прибутку зараховується на відповідний рахунок з обліку надходжень до загального фонду бюджету територіальної громади, відкритий в Управлінні Державної казначейської служби України у м. Черкасах Черкаській області. Підприємства та організації, які належать до комунальної власності територіальної громади, сплачують частину чистого прибутку за результатами фінансово-господарської діяльності 2020 року та наростаючим підсумком щоквартальної фінансово-господарської діяльності у 2021 році, у строки, встановлені для сплати податку на прибуток підприємств.
|
||
Сільський голова | Ігор ЧЕКАЛЕНКО | |
Додатки : |
||
Додаток 1 до рішення від 23.12.2020 № 02-15 | ||
Додаток 2 до рішення від 23.12.2020 № 02-15 | ||
Додаток 3 до рішення від 23.12.2020 № 02-15 | ||
Додаток 4 до рішення від 23.12.2020 № 02-15 | ||
Додаток 5 до рішення від 23.12.2020 № 02-15 |