УКРАЇНА | ||
Степанківська сільська рада | ||
Черкаського району | ||
Черкаської області | ||
РОЗПОРЯДЖЕННЯ | ||
08/07/2021 | село Степанки | №116 |
Про затвердження плану заходів щодо наповнення бюджету, ефективного використання бюджетних коштів та посилення фінансово- бюджетної дисципліни на 2021 рік | ||
Відповідно вимог Бюджетного кодексу України, керуючись Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”, постановами Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 “Про ефективне використання державних коштів” (із змінами), від 14 січня 2015 року № 6 “Деякі питання надання освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам” (із змінами), від 04 грудня 2019 року № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” (із змінами), розпорядженням Кабінету Міністрів України від 19 січня 2011 року № 148-р “Питання зміцнення фінансово-бюджетної дисципліни” (із змінами), на виконання рішення Степанківської сільської ради від 23 грудня 2020 року № 02-15/VІІІ “Про бюджет Степанківської сільської територіальної громади на 2021 рік” (із змінами), з метою забезпечення належного виконання бюджету сільської територіальної громади та створення умов для своєчасної виплати заробітної плати, інших соціальних виплат, ефективного використання бюджетних коштів та посилення фінансово-бюджетної дисципліни: |
||
ЗОБОВ’ЯЗУЮ:
1) з метою забезпечення своєчасного, ефективного та у повному обсязі використання коштів бюджету сільської територіальної громади проводити фінансування видатків:
за рахунок власних доходів загального фонду бюджету сільської територіальної громади відповідно до затвердженого помісячного розпису асигнувань, зокрема:
видатки на заробітну плату з нарахуваннями – з урахуванням термінів її виплати;
решта соціально захищених видатків – за потреби, з урахуванням зареєстрованих фінансових зобов’язань та залишків невикористаних коштів на рахунках розпорядників;
інші видатки – за потреби, з урахуванням зареєстрованих фінансових зобов’язань і залишків невикористаних коштів на рахунках розпорядників та на підставі пропозицій головних розпорядників коштів бюджету сільської територіальної громади, підготовлених за результатами контролю за здійсненням закупівель товарів, робіт і послуг, відповідно до додатка 1 до розпорядження;
зі спеціального фонду бюджету сільської територіальної громади (у тому числі за рахунок коштів, переданих із загального фонду бюджету до бюджету розвитку спеціального фонду) – у межах затвердженого помісячного розпису асигнувань згідно з пропозиціями головних розпорядників коштів бюджету сільської територіальної громади за видатками на придбання обладнання – відповідно до додатка 1 до розпорядження, а за іншими видатками спеціального фонду – відповідно до додатків 1, 2 до розпорядження.
У графі “Обґрунтування” додатка 2 до розпорядження наводиться інформація у розрізі об’єктів та заходів щодо:
проєктувальника, підрядної організації, дати проведення тендеру та укладення договору;
у разі проведення попередньої оплати за капітальними видатками – реквізити небюджетних рахунків, відкритих на ім’я виконавців робіт, постачальників товарів і надавачів послуг в органах Державної казначейської служби України у встановленому законодавством порядку, та договорів про закупівлю товарів, робіт і послуг (після зняття карантинних обмежень, встановлених відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 02 грудня 2020 року № 1198 “Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 р. № 1070 і від 22 липня 2020 р. № 641” (із змінами);
у разі здійснення оплати виконаних робіт (наданих товарів і послуг) – реквізити договору підряду (контракту) на виконання робіт (здійснення технічного, авторського нагляду); договору про закупівлю товарів і послуг; актів приймання виконаних робіт, проведеного технічного, авторського нагляду, поставки товарів і послуг; рахунку про внесення плати за видачу сертифіката, який видається у разі прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта, тощо;
за рахунок коштів дотації та субвенцій з державного бюджету протягом двох робочих днів з дня надходження коштів;
за рахунок залишків коштів, що обліковуються станом на 01 січня 2021 року, додаткової дотації з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я за рахунок відповідної дотації з державного бюджету, субвенцій з державного бюджету – після внесення змін до рішення Степанківської сільської ради від 23 грудня 2020 року № 02-15/VІІІ “Про бюджет Степанківської сільської територіальної громади на 2021 рік” (із змінами) в частині їх розподілу та відповідно до визначеного помісячного розподілу.
1) відповідність повноважень щодо здійснення витрат бюджету обсягу надходжень до бюджету (для головних розпорядників коштів – обсягу бюджетних призначень) на відповідний бюджетний період;
2) здійснення управління бюджетними коштами в межах встановлених бюджетних повноважень із забезпеченням ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, належної організації та координації роботи одержувачів бюджетних коштів;
3) безумовне дотримання вимог частини 4 статті 77 Бюджетного кодексу України щодо забезпечення у повному обсязі у першочерговому порядку плановими призначеннями потреби місцевих бюджетів у коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати, а також на проведення розрахунків за енергоносії та комунальні послуги, які споживаються бюджетними установами;
4) своєчасність затвердження, внесення змін до паспортів бюджетних програм, достовірність, повноту інформації та досягнення результативних показників при їх виконанні відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 26 серпня 2014 року № 836 “Про деякі питання запровадження програмно-цільового методу складання та виконання місцевих бюджетів”, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 вересня 2014 року за № 1103/25880 (із змінами);
5) здійснення постійного моніторингу виконання бюджетних програм з метою оцінки їх ефективності, результативності та економічної доцільності відповідних витрат бюджету;
6) проведення під час виконання бюджету своєчасної та у повному обсязі оплати праці працівників бюджетних установ і розрахунків за енергоносії та комунальні послуги, які споживаються бюджетними установами, недопускаючи будь-якої простроченої заборгованості з таких виплат;
7) укладення договорів за кожним видом енергоносіїв у межах бюджетних асигнувань, затверджених у кошторисі;
8) здійснення у разі виникнення заборгованості із заробітної плати, оплати енергоносіїв та комунальних послуг комплексу конкретних заходів щодо погашення заборгованості із зазначених виплат;
9) першочергове спрямування коштів на погашення кредиторської заборгованості, яка виникла на початок бюджетного року, завершення розпочатих об’єктів та об’єктів з високою будівельною готовністю.
|
||
Сільський голова | Ігор ЧЕКАЛЕНКО | |
Додатки : |
||
Додаток 1 | ||
Додаток 2 | ||
Додаток 3 |